Elian - 2009-10-19 19:38:19

Księga ta adepcie sztuki magii zawiera zaklęcia dane nam przez Horyota - naszego boga.
Daje nam on władzę nad umysłem, abyśmy mogli zgubić wroga, gdy ten czyha na nasze życie.

Uśpienie

Czasami niezbędne jest uśpienie wroga. Wtedy Uśpienie okazuje się być niezwykle przydatne. Osoba będąca pod wpływem tego zaklęcia momentalnie zasypia na kilka minut.
Mana:3

Złudzenie

Gdy trzeba wyprowadzić przeciwnika w pole należy zatrzeć swoje ślady. Dzięki temu zaklęciu można manipulować oczyma wroga, tak, aby widział to co chce rzucający zaklęcie. Pamiętać trzeba, że iluzje nie są same w sobie zagrożenie, a tylko zmylają przeciwnika.
Mana:10

Manipulacja

Walcząc z kilkoma przeciwnikami należy zadbać o wyrównanie szans. Korzystając z czaru Manipulacji możemy kontrolować ruchy jednego z wrogów. Niestety jest on cały czas w pełni świadomy.
Mana:15/5 na turę

Okaleczenie

Zaklęcie to zadaje obrażenia w sposób pośredni, a mianowicie poprzez samego wroga. Trafiony tym czarem traci władze nad jedną z rąk, która dobywa broń i zaczyna okaleczać swojego właściciela. Zadaje to niewielkie rany powierzchowne.
Mana:10

Hipnoza

Jest to wyższe stadium czaru Manipulacji. Tym razem ofiara zaklęcia jest w pełni pod naszą kontrolą. Mówi i robi to co mu nakazujemy naszym umysłem.
Mana:25/10 na turę

Zaślepienie

Rzucając ten czar na przeciwnika powodujemy jego ślepotę. Jest to jednak złudzenie i po kilku sekundach oczy wroga są już w pełni sprawne.
Mana:10

www.motorlublin94.pun.pl www.forumpetparty.pun.pl www.panfu-fan.pun.pl www.bakugan.pun.pl www.77rgdh.pun.pl